som det ska vara

Hela bakluckan är fylld med alkoläsk. Tre lådor närmare bestämt. Bara en som är min dock. Jag ska nog klara mig på det eftersom jag bara kommer festa till rejält under fredagen och natten till lördag. Tänkte knäppa första breezern redan på färjan, Mysan kör! :D
Sen ska jag köra hem på söndag så det blir väldigt icke alkoholhaltigt för mig på lördagkvällen.

Nu längtar jag som fasen till helgen. Nästan så jag vill börja bädda bilen redan nu, fan vad cosy vi kommer ha det :P Ska sno några fleecefiltar av mamma och pappa, hoppas dom inte har något emot det.

Ikväll kan det nog bli ett par filmer avverkade här hemma, segt med regn och äckelväder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0