22/6

Fasen vad stel och kantig man kan känna sig efter ett par timmars fotboll, pinsamt! Men när tränade jag sist egentligen? Nej just det, ingen minns... Har rätt ont i min ena hand efter min dösnygga landning igår. Trampade på fotbollen, for upp i luften och landade väldigt stumt på häcken, och tog emot mig med raka armar. Ömma handflator, öm handled idag. Men kul hade jag! Längtar redan till nästa måndag.

Har varit och kört lilla Ulsane idag igen, trevlig pålla det där :) Rensa skallen på onödiga tankar, bara ägna lite tid åt hästarna, och sen sitta utanför hagen och snacka skit och njuta av kvällssolen.

Imorgon ska jag ut och springa efter jobbet, det känns välbehövligt, och dessutom ganska kul. Om jag kombinerar fotboll och löpning med lite styrketräning under sommaren så kanske det kan bli form av den här kroppen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0